donderdag 7 maart 2019

Kijk, wie daar is?


Nog niet zolang geleden ging ik kennismaken met Joe. *klik

Een bink, een beer, een broertje.

Maar ook een neef. Want zijn nichtje was op dat moment al geboren. Twee zussen tegelijk in afwachting van een kindje. Hoe bijzonder is dat? 



Mijn allerjongste nicht - kun je het nog volgen allemaal? - schoof ook een generatie op. Werd ook moeder. Iets dat ze héél graag wilde. Tijdens ons familie weekend deelde ze met ons dit nieuwtje en jongens, wat waren we verrast en enthousiast. Het leek wel of we allemaal rammelende hormonen hadden, want de tranen vloeiden rijkelijk.


~ Ik maakte en stuurde een kaartje namens ons. ~

Ze was en bleef stralend zwanger. Deed nog even een verhuizing tussendoor en net op het moment dat ze zich wilde gaan nestelen, kondigde de kleine meid zich al aan.



Ik zal niet zeggen dat ze zich fluitend door de bevalling heen floot, maar in een zucht en een scheet was het wél achter de rug. 



Nu geniet ze zich suf. Van de kleine, haar nieuwe huis en alle ervaringen. Prachtig om te zien.



Ik weet eigenlijk niet of ze vroeger veel met poppen speelden. Maar anders is ze nu aan een fijne inhaalrace bezig. Een giraf als huisdier, een snufje bling bling, een strik voor in het haar, spijkerbroek en de panter print in allerlei kleding en andere artikelen verwerkt. Het is er allemaal.



Maar vooral héél veel liefde.


~ Ik maakte en gezinsposter voor ze. En een panterprint-cadeautje ;-) ~

Hoi Isabella. Welkom bij de Rademakers.

2 opmerkingen:

  1. Wat een lief logje! Mooi, nieuw babygelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat liefffff, smeltberichtje,
    gefeliciteerd met dit nieuwe kindje, dat het maar een wereldverbeteraar mag worden <3

    BeantwoordenVerwijderen