woensdag 11 januari 2012

Nog eentje dan


Toen ik de foto's van de laatste ultrakorte wandeling hier zo zielig zag staan, bedacht ik me dat ik er nog wel een paar heb liggen van een andere. Die iets langer duurde.

Waar ook een hek stond, maar dat kon gewoon open.

Zondagmiddag 3 juli. Een heerlijk zonnige dag. De zomervakantie was bij ons net begonnen. Ik werd beheerst door het rijke gevoel dat er zeeën van (vrije)tijd voor me lagen.




En ik had een leuke afspraak. We zouden met zijn 5-en bij elkaar komen om te kletsen, te lachen, bij te praten en daarbij ook lekker te smullen. Wij 5-en zijn daar niet bepaald vies van, zal 'k maar zeggen.



Omdat we overal en nergens vandaan komen, zochten we een beetje centrale plek. Dit was een aanrader, werd gezegd.



En dat is het. Ik vertrok een uurtje eerder van huis, richting Sleeuwijk, zodat ik daar nog even rond kon dwalen.
En ik keek mijn ogen uit.



Het bleek er een soort Marktplaats voor bootjes te zijn. Maar dan weer wel voor mensen met een flinke portemonnee, die laten we zeggen, een paar miljoentjes over hebben.



Het was een fijne middag.
"Life is a treasure, take care of it........"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten