zondag 17 mei 2020

Wandelen in het Bentwoud

~ plaatje van internet

Vanmorgen reden we om kwart voor elf richting Hillegersberg, om een Marktplaats koopje op te halen voor mijn bakkerijtje. Op een later moment laat ik het vast nog wel zien. Ik ben er erg mee in mijn nopjes. Of ik er ook mee overweg ga kunnen, moet ik nog zien.
Wordt vervolgd.


Van daar uit zouden we samen een wandeling gaan maken. 
"Ik heb je nu eindelijk de keuken uitgetrokken", zei hij. 
Ik stelde de TomTom in. "Waar gaan we heen?" 
Want hij had een route gevonden. "Naar Zoetermeer".
"Wàt zeg je, helemaal naar Zoetermeer?"


Waarmee ik eens te meer heb bewezen slecht in plaats georiënteerd te zijn. Ik vond het ver klinken, maar het is binnen een half uur rijden van huis. En nu waren we al op route, dus binnen twintig minuten parkeerden we de auto aan de rand van een nieuwe wijk, waar het buitengebied begint.


Nieuw en onbekend. Het voelde direct als een vakantiedag.

Het was fantastisch wandel- en fietsweer. Het was dan ook best druk, maar gelukkig niet té. Anders waren we weer omgedraaid, ingestapt en naar huis gegaan.

~ Wie is die moeke? Pluis 10,5 kilo inmiddels. ~

Nu hadden we heerlijke uurtjes in de buitenlucht. Het enige dat ontbrak was het drankje op een terras dat we graag erbij doen op zo'n dag. Maar hé, zo erg is dat ook weer niet.


Het was een fijne dag. Ik hoop dat jij er ook zo eentje had.

* Voor meer info over het Bentwood *klik hier.

9 opmerkingen:

  1. ha Heerlijk, Sjaantje.

    Wat ziet er alles er toch lekker fris uit.
    "Hollandsch" zeg maar...

    En wat slim om gewoon ergens heen te tuffen en daar je wandel te doen.
    Heerlijk!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uit je keuken getrokken voor je bakkerijkeukentje. Daar had je hem mooi tuk! Haha en voor mij als Betuwenaar geboren in Leiden denk ik dat al die plaatsen op 10 min van elkaar af liggen. Op de kaart lijkt het allemaal zo dichtbij 😁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-), oh ben jij er ook zo eentje. Fijn, ik voel verbondenheid...

      Verwijderen
  3. Je maak tme nu wel erg nieuwsgierig Sjaantje :-)
    maar vooruit oefening geduldig wachten zeg maar :-)
    heerlijk zo'n uitje, kan me voorstellen dat je erg genoten hebt.
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n uitje👌👌
    Manlief ook weer blij om dit even samen te doen...even frisse buitenlucht
    Na al je bakkunsten👌👌

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We vierden gisteren de verjaardag van onze jongste en ze had, ondanks alles, een heel erg leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee om de rit voor marktplaats te combineren met een fijne wandeling. Heerlijk uitje lijkt me dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sjaantje,

    ja... gisteren ook een heerlijke dag gehad, met wandelen en fietsen.
    En vandaag met tuinieren en kastje schilderen.

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen