donderdag 14 mei 2020

Over plantjes gesproken

Over het algemeen stoor ik me aan reclame uitingen op Social Media. Of aan Influencer-gedoe, dat mij richting een bepaalde verkoper moet duwen.

Heel soms zit daar iets tussen wat tóch mijn aandacht trekt.

Dit was er zo eentje. Het ging over Een Groene Kneusjes Box. Ik heb onlangs al eens verteld over mijn liefde voor planten hè? Daarom ging ik dit keer lezen. En had ik binnen tien minuten op een OK knop gedrukt en afgerekend.

Ik moest er een week of drie op wachten en op het moment dat ik het nog niet verwachtte werd er al een doos afgeleverd.


Een niet eens zo'n grote doos, waar elf plantjes uit getoverd werden.


Elf adoptie-plantjes. Kamerplanten die wat extra liefde en aandacht nodig hebben. 


Omdat ze een schoonheidsfoutje hebben, iets minder van kwaliteit zijn of te lang onverkocht in de schappen hebben gestaan.


Veel van deze planten worden weg gegooid.


Maar een deel wordt nu onderschept en apart gezet om in Een Groene Kneusjesbox terecht te komen.


Voor net geen twee tientjes plus verzendkosten kun je er eentje bestellen en je laten verrassen.


Je weet namelijk niet wat je gaat krijgen en hebt er ook geen invloed op.


Ik werd positief verrast. Echt leuke planten, waar ik niets verkeerds aan zag.


Het was even werk om alles in de juiste potten te krijgen, maar het staat weer helemaal leuk in de woon- en slaapkamer.


En in de tuin. Want er was er eentje bij met bloemetjes en die blief ik liever niet in huis.

* Ik ben trouwens zelf geen influencer en heb er geen enkel belang bij jullie hier op te attenderen.

9 opmerkingen:

  1. Ik vind ze superleuk! Mijn dochter woont in Engeland en zij had het hier ook al over. In Engeland hebben ze dit helaas nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Sjaantje,

    wat een superlief idee!!
    En ik vind het echt iets voor jou...
    Ik heb ook iets dergelijks gedaan, maar dan met buitenplantjes, die extra verzorgd moesten worden...
    (hoop op lekkere tomaatjes...)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee en wat een leuke plantjes :)
    Het moet toch niet gekker worden hé, dat weggooien van ons!!
    Ik zie eerlijk gezegd ook niets geks aan de plantjes, ze zijn juist leuk
    Bedankt voor je reactie laatst, waar kan ik jou eigenlijk volgen, ik zie geen knop ;)
    Groetjes en een fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, nee die knop is er ook niet. Die heeft er ooit gezeten, maar dar had in 2 jaar tijd één iemand op gedrukt. Dus die heb ik weg gehaald ;-).
      Blogger van blogspot hebben mijn blog geloof ik op hun eigen blog tussen de volglijsten staan. En Met Volle Teugen heeft een pagina op FaceBook die mensen kunnen liken en dan zien ze elke blog op hun tijdlijn.
      Of af en toe eens opzoeken op internet...ik ben geloof ik niet handig genoeg om het anders te regelen...

      Verwijderen
  4. haha, ikke zou het zeker voor zoiets kunnen vallen..

    Nu weer naar de bank. de Lego aflevering is weer begonnen.

    Laters :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoor positieve verhalen over dat programma. Ik heb er alleen nog niet eentje gezien...misschien toch eens doen een keertje.

      Verwijderen
  5. Wat een mooie nieuw collectie planten! Zonder katten was het hier vast groener geweest. (Of geef ik nu de katten de schuld van mijn 2 linkerhanden waar het planten betreft 😆) Maar ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen