zondag 24 mei 2020

De Mol Trofee

Het is alweer ruim twee maanden geleden dat Wie is de Mol? 2020 eindigde. Op 14 maart was de finale uitzending, die dankzij Corona een speciaal tintje kreeg. Wat mij betreft een verbetering ten opzichte van de laatste jaren. 
Want het gedoe in het Vondelpark kan me eerlijk gezegd gestolen worden.


Dit seizoen bevatte voor mij weinig hoogtepunten. Eerlijk gezegd vond ik het behoorlijk saai en de laatste afleveringen zat ik met moeite uit.

De poule waarin me met elkaar meespeelde bleef leuk om te volgen en tot op het einde was het spannend wie hem zou gaan winnen. Omdat ik na afloop niet direct opschreef hoe de eindstand precies geworden was, kan ik daar niets over delen. Want na drie dagen stond er al geen informatie meer in de app. Dat moet ik de volgende keer dus echt anders doen.


De top drie zette niet allemaal op dezelfde Mol in, dus tot op het laatst bleef het onzeker wie er als winnaar uit de bus zou gaan komen. Lang leek het er op dat de nummer één van vorig jaar opnieuw met de eer aan de haal zou gaan. Maar hij bleek overtuigd van Nathan te zijn. Er was er maar ééntje die zeker wist dat het Rob was geweest die de hele serie de boel gesaboteerd had.

Dat maakt dat Edwien haar punten gedurende het seizoen het beste heeft ingezet. En dan ben je de verdiende winnaar van de wisselbokaal.


Ik stuurde namens de organisatie - oh, dat ben ik zelf - alvast een kaartje vooruit.


Kort geleden vonden we het veilig genoeg om een op-anderhalve-meter-afspraak in de tuin te maken. Toen kon ik eindelijk de beker uitreiken.


Op naar het volgende seizoen. Want ik blijf tòch kijken.


4 opmerkingen:

  1. Weet je dat ik helemaal niks meer weet van dit seizoen? Wel alles gezien, ook de finale. Ook meegedaan in een poule van mijn oude school. Niet gewonnen. Middenmoot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd, wel erg leuk dat je er zo'n lol in hebt, ik zie er niks van ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha Sjaantje,

    zo grappig hoe jij dit allemaal beschrijft en hoe leuk je het vond.
    Het slot was wel jammer,....

    Groetjes!
    Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yeahhh gefeliciteerd Edwien. Zorg dat je hem niet meer kwijtraak!

    BeantwoordenVerwijderen