zaterdag 6 oktober 2018

Showbizz primeur

Omdat ik online weleens de krant scan met een hoog amusements- en sensatiegehalte, heb ik het afgelopen jaar meegekregen dat het geen koek en ei is in het leven van de Haagse Samantha. 

Ik weet dat er ook diverse real life soaps van haar gezin op tv zijn geweest, maar daar heb ik nog geen 2 minuten in totaal van meegekregen. 

Toch ben ik op de hoogte van haar stukgelopen huwelijk.

Vandaag heb ik voor iedereen die er in geïnteresseerd is, spectaculair nieuws.

Ze schijnen weer samen te zijn én een woning in het pittoreske Schiedam te hebben betrokken. Ik heb er hoogstpersoonlijk de post bezorgd vandaag. Dus ik kan het weten.



De èchte schowbizz-kenners hebben nu vast al gezien, dat dit nep nieuws is.
Want het kussentje is niet roze, dus kan het nooit van de enige echte zijn.

En dat is het natuurlijk ook niet. Zouden de roddelbladen nu ook zo aan hun bladvulling komen? Een foto en een dikke duim. Genoeg voor een fake-primeur.

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Bijnaam: Barbie. Misschien gaat er dan ergens ver weg een klein lampje branden? Zo niet, je mist er niets aan ;-).

      Verwijderen