dinsdag 13 september 2011

Iederéén maakt fouten!

Ik maakte er één.
Zo'n anderhalve week geleden.
Ik ging een dagje uit.
Met het plan om herinneringen te gaan maken.
Dat is héél erg goed gelukt.
Maar toch ook weer niet helemaal.
Ik was n.l. een beetje dom geweest.
Ik had gevraagd of De Anderen foto's wilden maken.
Zodat ik het nu eens voor 1 keertje niet zelf hoefde te doen.
Niet omdat ik dat niet wilde.
Nee joh, ik doe dat veel te graag.
Maar ik wilde er zelf wel eens op staan.
Voor de herinnering, weet je wel.
En ze zeiden "ja".
Nou, de meesten dan.
Ik heb ze allemaal gehoord, de smoezen.
M'n accu ging net op.
Ik kan helemaal geen goede foto's maken.
Sorry, toestel vergeten.
Ik maak alleen foto's van de huizen en woonboten die te koop staan.
Ja ja.
En nu?
Nu geloof ik bijna niet meer dat we net die dag het A.L.L.E.R.M.O.O.I.S.T.E. weer van de hele zomer hadden.
Ik kan het namelijk niet zien.
Ik heb geen foto's.
Nog steeds niet.

~ Emmy bedankt! ~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten