zaterdag 2 januari 2016

Wat maakt gelukkig?

Hij had er drie voor deze Oudejaarstrekking. Eén heel lot samen met zijn broer en twee halve, gekregen, loten.

Hij droomde over wat hij allemaal ging doen met de miljoenen. Trouwens, vooral ook over wat hij allemaal níet meer ging doen, zoals werken.

Maakt geld echt gelukkig?


Hij won het astronomische bedrag van vijf euro. Gewoon weer werken dus maandag.



Bij het opruimen van de Kerstspullen kwam ik deze tegen. Mooi hè? Gemaakt van papier. Om in de Kerstboom te hangen. Alweer een aantal jaren krijg ik steeds iets nieuws voor in onze boom. Het lukt hem elk jaar weer iets bijzonders voor me te vinden.

Ik ben er zuinig op. Op allemaal.

Het hoeft niet veel te kosten. Dit soort dingen maakt mij gelukkig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten