zondag 4 maart 2012

Meisjesspulletjes

Ik was vroeger niet echt zo'n meisjes-meisje. Ik deed niet aan uren tutten voor de spiegel en paarden waren ook niet zo mijn ding.
Ik hield niet van roze en las het liefste boeken waarin een hele hoop woest spannende avonturen werden beleefd.

~ In 2009 maakte ik voor Jelmer's Groep 7 een klassenbord ~

Ik geloof dat ik nog steeds geen vrouwtjes-vrouw ben. Hoewel je me nu best in een rokje tegen kunt komen. Echter, in de voetbalkantine en langs de lijn vind je me niet tussen de moeders, maar ben ik one of the guys.

~ Het was de bedoeling het bord in de volgende groep aan te passen,
maar dit juffie wilde er geen afstand van doen, omdat dit haar 1e groep ooit was ~

Maar in deze mannenhuishouding, heb ik soms heel erg behoefte aan meisjesspulletjes. Wolletjes, foto's, koekvormpjes, papiertjes, vilt, verf, lintjes, stempels en dat soort knutseldingen.

~ Sinterklaas maakte er ook één voor Wessel's Groep 3-4 ~

En zolang dat voor 2 x niks op te lossen is bij X.enos, K.ruidvat en A.ction is er geen MAN overboord, toch?


~ En aangezien deze juf al 114 groepen gedraaid had,
mocht deze wél mee naar de volgende groep ~

Het is ook een creatieve uiting - ik moet soms iets creeeren. Ja, ook om het rusteloze in mezelf kwijt te raken. Met al die verschillende behoeftes, energieniveaus, temperamenten, wensen en verlangens in een huis vind ik het wel eens lastig om daarvoor een plekje en tijd voor mezelf te vinden. Maar al frutselend vond ik er een.
Aan de eettafel.

~ Voor dit goede doel krijg ik elk jaar alle nieuwe pasfoto's van de schoolfotograaf ~

~ Sloop de boel uit elkaar, oude foto's er uit,
vers likje schoolbordverf erover en nieuwe foto's er in ~

~ en klaar is ie weer voor een jaar. Nog 2 groepen te gaan! ~



~ Midden in dit schooljaar gaat een klasgenoot verhuizen naar Frankrijk
- the lucky guy - of ik nog wat verf heb en tijd........ ~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten