zaterdag 16 april 2011

Ik durf niet langs Boer Piet.

7 april 2011


Vandaag wilde ik opnieuw naar Maasland.


Nu niet door het dorp, maar buitenom. Buitendoor. Buitenlangs. Gewoon Naar Buiten.


Ik had vooraf een strak plan.


Parkeren bij MVV en dan recht op mijn doel af. Via het Doelpad dwars door het groen.


Maar ik had geen rekening met Boer Piet gehouden.


Hij met mij ook niet trouwens.


Eigenlijk zag hij mij niet eens


en ik hèm ook niet.


Maar ik zag wél dat ik dwars over zijn boerenbedrijf moest om het Doelpad te volgen.


En dat durfde ik niet.


Nee, ik ben niet zo'n dapper typje.


Dus ik sloeg snel het Molenslootpad in.


Was heus niet zo'n slechte keus.

  
Ik heb wel eens minder goede keuzes gemaakt in mijn leven.


Maar dit had ik toch graag even aan Boer Piet gevraagd:


Wat is dit in vredesnaam?


Wie het weet moet het zeggen (want ik wil het NU weten!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten