vrijdag 31 december 2021

Daar gaan we weer!

Nog twee nachtjes slapen en het is weer zover. 


Een spiksplinternieuw 22e seizoen 'Wie is De Mol?'.


Op 16 december kreeg ik al het eerste bericht over het aanmaken van de poule.

Daarna volgden er meer. Heerlijk om te merken dat het leeft en ik niet de enige ben die reikhalzend uitkijkt naar de 1e januari. 


Natúúrlijk komt er weer een poule en gaan we opnieuw met elkaar de strijd aan om de enige echte unieke Wie is De Mol?-wisseltrofee. Want wie wil er nu niet als vijfde met zijn naam op die trofee?


Vorig jaar speelden we met 36 man / vrouw. Met Tineke als uiteindelijk overtuigende winnaar. Klik hier om terug te blikken op seizoen 21.


Alle oud deelnemers zal ik proberen een uitnodiging te sturen via een link. Je kunt je ook bij mij melden met je gebruikersnaam.

Onze poule heet wederom OntmaskerDeMol. Download de app van de AvroTros en maak een (nieuw) account aan. Je kunt wel weer dezelfde inloggegevens kiezen als je dat makkelijk vindt.


We starten allemaal met 100 punten. Zorg ervoor dat je deze voor de eerste aflevering van aanstaande zaterdag al ingezet hebt. En probeer ze zo vaak mogelijk te verdubbelen.


Vergeet ook niet elke week de testvraag te beantwoorden. Hoe meer punten, hoe groter de kans op de roem én de trofee. Wil je meer lezen over hoe het werkt met de app, klik dan hier voor een verwijzing naar de officiële website.


Voor Instagram gebruikers heb ik een speciaal account aangemaakt voor ons poule-gebruikers. Dat geeft iedereen die dat leuk vindt de kans om nog wat verder met elkaar te ouwehoeren over de uitzendingen, gebeurtenissen en verdenkingen. Dus kom erbij, en volg.

Nog twee nachtjes slapen...

2 opmerkingen:

  1. Het spijt mij te moeten zeggen dat ik volgens mij te dom ben voor dit programma... Ik heb het 1 keer geprobeerd, maar ik snapte er niks van en ben daardoor afgehaakt. Je moet er volgens mij ook een heel goed geheugen voor hebben bijvoorbeeld.

    Maar ik weet dat veel mensen er veel kijkplezier aan beleven. En dan is het leuk dat het weer begint : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Sjaantje,

    ha!! Dat wordt weer genieten voor jou: dubbel en dwars...
    Leuk om te lezen...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen