donderdag 13 januari 2022

Potverdikkie, dat was niet de bedoeling


Dit vind ik echt vervelend. Er komt geen achttiende papieren nieuwjaarswens.

Met Kerst stuurde ik nog dit berichtje de wereld in.


Ik heb me met potlood, fineliners en kleurpotloden uren uitgeleefd op een tekening.

Heb er tekst in geplaatst en het omgezet in een digitaal bestand. Vervolgens heb ik het doorgestuurd naar de drukker om er ansichtkaarten van te laten maken.


Al een tijdje lag ik achter de brievenbus. Maar de kaarten werden niet bezorgd. Vandaag zocht ik dan toch maar eens contact met de drukker - ik wil niet te snel té ongeduldig zijn.

Ze reageerden na een aantal uurtjes. Er was iets misgegaan in het proces.
De kaarten kwamen niet. Ik kon ze wel opnieuw bestellen, maar stond dan weer achterin de rij. Verwachte bezorging over minimaal één week.


Daar heb ik voor bedankt. Ik vind het echt niet leuk, maar ik houd het dit keer maar bij de digitale uitvoering. Het leuke is er voor mij wel af. En de maand januari ook al een flink eind op streek.



Weet dat de bedoeling goed was. Ik heb niet bewust je brievenbus overgeslagen.


Volgend jaar beter.

6 opmerkingen:

  1. Ha Sjaantje,

    wat een pech zeg!!
    En dat nog wel voor zo'n fantastische kaart...
    Ik vind dat de drukker je weer vooraan had moeten zetten, dan was het leed wat minder...

    jij ook het mooiste jaar ooit!!

    groetjes van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat het was misgegaan na al je tijd en moeite zeg! Fijn dat we de kaart op je blog kunnen bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat jammer! Ik dacht van de week er nog aan, dat ik die gemist heb en vroeg mij af of PostNL verzaakt had. Balen voor je

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer zeg dat het niet gelukt is. Stom van de leverancier.

    Hij was wel superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stom dat die drukker niet even heeft doorgegeven dat-ie er een zooitje van had gemaakt.
    De kaart is wel superduper leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, dat is balen,Diana! Niet dat ik een papieren kaart "moest" hebben, maar dat je zo'n leuke kaart gemaakt hebt en zoveel tijd er aan hebt besteed en uiteindelijk alleen een digitale kaart kan sturen. Wat ik wel erg stom vind van de drukker, is dat je weer achteraan in de rij moest aansluiten, lijkt me niet echt een drukker waar je nog eens een setje kaarten bestelt, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen