woensdag 5 mei 2021

Al het goede komt in drieën

Koekjes. Jullie weten het inmiddels wel. Ik ben er dol op. Zowel op het eten, als op het maken ervan.

Tekenen. Vind ik ook leuk. Ik was er nooit goed in. Maar natekenen lukt tegenwoordig al veel beter.

Post versturen. Heb ik altijd veel gedaan. En doe ik nog steeds in deze tijd waarin het steeds minder gebruikelijk is.

Drie elementen die ik de laatste tijd regelmatig heb samengevoegd.

 
Een 'Aju Paraplu'-kaart mét koekje voor het afscheid van collega's.


Een 'fijn dat je er bent' groet voor een nieuw huisdier.



Een aardigheidje voor een kersverse oma.


Een felicitatie.


En een opkikkertje.

Ik gaf ze persoonlijk, stopte ze in brievenbussen, maar liet ze ook bezorgen door mijn vroegere collega's. 

Postzegel-post krijgt veel te verduren onderweg via straat brievenbussen, sorteercentra en bezorgtassen. Toch lukte het om mijn kaarten mét koekjes zonder breuken en kruimels aan de andere kant van het land te krijgen.

Leuk toch?

10 opmerkingen:

  1. Wat mooi allemaal! Het zal vast een feest zijn om zoiets moois te mogen ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. absoluut, is dat leuk, je bent een crack in koekies bakken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Sjaantje,

    hartstikke leuk!
    Ik vind je een kei... wat maak je er veel werk van: zo lief ook.

    Ik krijg zin om ook iets te gaan doen, maar weet nog niet wat...

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is lastig dan Marlou. Maar ja er zijn ook zóveel leuke dingen om te doen...nu nog kiezen, ha ha.

      Verwijderen
  4. Het is zo leuk om te zien wat je allemaal maakt. Het is ook zo mooi en perfect. Wat een leuke hobby en wat maak je een hoop mensen blij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi en perfect...dat is een compliment. Je hebt wel gelijk. Ik 'durf' het pas te laten zien als ik het zelf mooi genoeg vind. En ik leg dan mijn eigen lat best een beetje hoog. Het leukste vind ik het dan ook om er steeds iets bij te leren.

      Verwijderen
  5. Ik vind het zo knap hoe goed jouw koekjes eruit zien! Die van mij groeien altijd helemaal buiten proportie en zien er niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. allereerst bedankt voor je mooie reactie en visite aan 1 van mijn blogs en ja koekjes bakken doe ik ook soms graag als ik er de tijd voor hebt want heb ook andere leuke dingen te doen en dan moet je soms wel een keuze gaan maken. Nu ik niet meer hoeft te werken dacht ik dat ik dan tijd genoeg had hihi, maar meestal komt er van mijn voornemens ook niet veel terecht maar ik vind het superleuk wat jij doet of hebt gedaan. en ook de reacties gelezen en ik zie dus ook in jou wat perfectionisme er in. Want het moet dus ook goed zijn bij jou. Nou meis wat ik hier zag ziet er super uit en ik zal schrijven; heerlijk mee doorgaan want het ziet er echt supermooi en smaakvol uit. En wie dit mag ontvangen zal vast hetzelfde zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen