dinsdag 23 februari 2021

Klein wonder, groot geluk

 Onze familie heeft er een lief, klein kindje bij.


Een eerstgeborene.


Een voortzetting van onze achternaam.


Maar bovenal een prachtig jongetje, dat onze neef en zijn vriendin ouders maakt.


Voor mij een mooie gelegenheid creatief bezig te zijn. Ik tekende een kaart en bakte en versierde geboortekoekjes.


Omdat ik best nog oefening gebruiken kan, ging ik door met opa-koekjes.


En maakte nog roze varianten voor de-voetbalvader-waar-we-een-heel-verleden-mee-hebben, die ook voor het eerst opa werd.


Het laatste deeg ging naar de oma van Max.

Eerlijk is eerlijk. Het is een hoop werk. Maar het resultaat in smaak én uiterlijk vind ik best de moeite waard.

6 opmerkingen:

  1. wauw wat een mooi lief kindje, gefeliciteerd sjaantje, en wat heb je de koekjes prachtig gemaakt, ik ben flabbergasted :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat prachtig weer die koekjes maar natuurlijk ook toby. Ik maak natuurlijk van dichtbij mee hoe kleindochter van de man groeit en wat een blij kind het is en het is zooooo leuk. lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Sjaantje,

    ja... had al die prachtige koekjes al voorbij zien komen.
    Wat ben je er goed in!

    En... gefeliciteerd met het mooie nieuwe wereldburgertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd tante Diana met je lieve neefje. Wat een prachtig welkom met je kaart en koekjes. Die eigenlijk te mooi zijn om op te eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van dit kindje. En wat zijn de koekjes geweldig zeg. Wat een creativiteit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd! Wat een superlief kindje!

    BeantwoordenVerwijderen