zaterdag 16 november 2019

Cadeaukaart-cadeau

Nog één keer kom ik terug op de verjaardag die we onlangs vierden. Want misschien kan ik nog iemand op een cadeau-idee brengen. Kijk, het ligt hier op tafel.


De jarige had gehint dat hij blij zou zijn met een giftcard. Voor muziek, bioscoop of van een groot online warenhuis. 

Tegenwoordig kun je tig versies van zo'n kaart heel eenvoudig bij de supermarkt kopen en hem zelf laden met een door jou gekozen geldbedrag.


Ik tekende zijn leeftijd op een vel A4-papier en hield een kadertje met de exacte afmeting leeg voor de cadeaukaart. 

Later plakte ik met dubbelzijdig tape de kaart vast en deed het geheel in een foto/poster-lijst.


Klaar. Je snapt natuurlijk dat je hier oneindig op variëren kunt qua leeftijd, jubileum en soort kaart. En het geeft nèt iets leuker, vind ik.

8 opmerkingen:

  1. Dit is weer een heel leuk idee zeg. geniet van je zondag, het is bij ons koud maar prachtig weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inmiddels is het hier echt weer herfst geworden. Ik vond het zondag fijner :-).

      Verwijderen
  2. Leuk idee! Jij bent een ster in het maken van echte cadeau's hè. Je vader weet vast wel raad met zijn cadeaukaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk idee!
    Ik ga het van je "pikken"...

    Dagdag
    groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij toch altijd leuke ideeën!
    Ik ga deze onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen