vrijdag 23 maart 2018

Ik ga weer een Karweitje doen

In april 2017 volgde ik voor het eerst een workshop bij de bouwmarkt. *Klik om dit terug te zien.

Van het extra pakket dat ik mee naar huis kreeg, maakte ik thuis een tafeltje. Hoe? Nou, gewoon hetzelfde als hoe ik de plantenbak had gemaakt. Alleen zette ik de wieltjes aan de andere kant.

In juli was er opnieuw een oproep.


Ik stroopte mijn mouwen op en ging er weer naar toe.


Dit pakket stond voor me klaar. Daar moest het mee gebeuren.



Voor ik het wist zat het onderkantje in elkaar.


Het ging lekker.

Veel sneller dan ik dacht waren de twee uurtjes voorbij. Nog niemand had de hele trolley al in elkaar. Dus dat lag niet aan mij.


Ik nam hem in delen mee naar huis. Met de opdracht om hem 'gewoon' thuis even af te maken.

Túúrlijk!


Tot zover ging het goed. Die latjes kreeg ik wel op hun plek. Even voorboren en dan met de accuschroefboormachine de schroeven er in geramd. 

Toch zéker wel drie. Want toen was de accu leeg. Daar had Wimmie al voor gewaarschuwd. "Dat machientje dat wij hebben is een waardeloos goedkoop ding hoor. Daar doe je niet veel mee."

Tegen zoveel ergernis ben ik niet bestand. Dus binnen no-time zat ik met mijn neus in de reviews. Daarna schudde ik mijn spaarpot leeg en kocht dit fijne grote-meisjes-speelgoed. Kijk dan!


Het vervolg ging daarmee als een tierelier. Tot de boven- en onderkant aan de poten vast gemaakt moesten worden. Kwam ik ineens handen tekort zeg.


Dat bleek echte-mannen-werk. 


Tadaaaaa!


Morgen mag ik weer. Met onder mijn arm mijn eigen schroefboormachine-met-opgeladen-accu's.

Het resultaat zal ik hier showen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten