zondag 11 mei 2014

Trainen voor de Maaslandloop

Ter voorbereiding op de Maaslandloop van 13 en 14 juni, hebben we een trainingsdag ingepland.




Het grootste deel van ons Run2Feedt team is er bij en we verzamelen voor de sporthal in Maasland.
Spullen en lopers worden verdeeld over de twee busjes en de fietsers maken zich klaar.



Hé René, karren maar!



We doen vandaag het eerste stuk van de route, zoals die in juni ook gelopen gaat worden. Een soort van thuiswedstrijd dus. Binnen een kwartier zijn we Maasland uit.



Ik heb alleen maar lachende gezichten om me heen gezien. Maar het was dan ook echt erg leuk.



Per bus verplaatsen we ons kilometer voor kilometer. Vangen daar de huidige loper op en sturen de volgende weer op pad.



Had ik al gezegd dat het bar slecht weer was? Regen, wind. Maar o zo fijn om in te rennen, als ik het zeggen mag.



Had ik al gezegd dat we op deze krappe 32 kilometer al wel twee keer ofwel verkeerd gingen, ofwel de loper en de fietser helemaal kwijt waren?



De puntjes moeten dus nog op de i voor wat betreft bus- en autoroute, GPS coördinaten en navigatiesystemen. Nu liepen we nog op voor ons bekend terrein, maar hoe gaat dat straks als we veel verderop in het land lopen. En in het pikkedonker? 



Maar is dat nu niet net waarvoor zo'n training als vandaag bedoeld is?



Via Vlaardingen, Schiedam, Berkel en Rodenrijs eindigden we in Bleiswijk aan de cappuccino met appelkruimeltaart.



Ik vind het nú al leuk.
Zie je wel dat hardlopen je leven kan verrijken?



5 opmerkingen:

  1. Helemaal zoals het was.....echt genoten. Zeker om nu zelf deel uit te maken van het busje lopers en niet als kook ploeg. Kijk naar 13/14 juni uit!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Huh? Dit is grappig. Hoe krijg jij hier nou een opmerking onder geplaatst? Leuk!

      Verwijderen
  2. Zie ik ineens dat reageren kan? Toch eens proberen!
    Leuke log Diaan! Klinkt als een leuke, maar ook gezellige uitdaging.
    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor. Gelukt. Mij een raadsel hoe jullie het doen ha ha. Maar ik vind het wel leuk.

      Ik heb ooit eens geprobeerd om deze functie "aan" te zetten, maar dat lukte me niet. Nu ineens komen er reacties, dus kan het blijkbaar wél. Maar zelf zie ik onder de berichten nergens die optie staan.
      Kan je nu ook reageren op vorige berichten dan?

      Verwijderen