maandag 5 november 2012

Oktober gezien door Gio

Een rijk gevoel. Als ik zo mijn foto's uit mijn mobiele telefoon terugblader. Wat een heerlijk leven heb ik toch. Wat ben ik een gelukkig mens. Het zijn geen enorme hoogtepunten, die foto's. Kaarsjes, diertjes, mensjes, iets doen met de kinderen, de natuur om me heen. Maar het zijn wel de dingen die het leven zo mooi maken.
 


De maand begon met de nieuwe spaaractie van de supermarkt. Ik had de reclames gemist en had daardoor niet in de gaten waarom Jongste die maandag maar niet thuis kwam uit school. Nergens te vinden, nergens een fiets, niemand bij wie hij thuis was.
Gelukkig moest hij toen plassen en dat ging hij doen bij Opa die in de buurt woont. Maar hij kwam er niet eens binnen, want hij werd direct naar huis gestuurd omdat Opa wist dat we daar ongerust waren.
Gelukkig, daar was ie weer. Met heel veel plaatjes. Nu is zijn boek vol en de dubbelen bak zit overvol. Iemand nog nummers nodig?


Ik ging een gezellige avond tegemoet met mijn Augustus99 vriendinnetjes. Moest er een stukje voor rijden, maar werd onderweg verwend met dit soort uitzichten.


De kleinste cache die we tot nu toe vonden.


Nieuwe schatten, gekocht tijdens de kinderboekenweek.

 
Tijdens een ochtendje fietsen zakten we neer op een bankje en keken ademloos naar de skyline van Rotterdam.

 
Wat een feest! Ik voelde me ineens weer 14.

 
Een cadeautje weggeven is altijd leuk.

 
Maar ik krijg ze ook graag. De distels van Boer DictAAD.


Daar gingen ze weer; retourtje Engeland voor de heren.


Wij maakten thuis onze eigen gezelligheid.


Verheugd constateerde hij dat het nog lekker rustig was op de kinderboerderij. Dat zou betekenen dat de dieren nog niet veel bijgevoerd waren door publiek en ze vast enthousiast zouden worden van zijn aanbod.
Dat waren ze. Over enthousiast. Hij werd van alle kanten fanatiek besprongen en bevlogen. Ik heb me gek gelachen, want hij vond het doodeng en kiepte het restant uit zijn bakje zo in 1x op de grond.



 
Thuis gekomen maakten we samen worstenbroodjes.
 
 
En de volgende dag doken we de bossen in.

 
Deze vond hij voor mij in één van de caches. Hij moest en zou geruild worden en mee naar Schiedam. Voor mijn verzameling. Ja mensen, jullie maken hier kennis met mijn 4e grote liefde. Ooit ontstaan tijdens ons eerste bezoek aan Euro Disney, toen net een paar maanden open. Ik riep daar net iets te hard dat ik hem leuk vond en nu kan ik een museum beginnen met alle attributen die ik heb waar hij op staat. You name it, I have it. Nu heb ik deze dus ook.

 

 
Het jaarlijkse schoolkorfbaltoernooi.
 
 
 
Ons logeerkonijn Walter.

 
 
Halloween in Vlaardingen.

 
 
 
Een retourtje Apeldoorn ter voorbereiding op ons Rademaker Familieweekend van juni 2013. Ja, ik weet het, we zijn er snel bij. Maar we grijpen alles aan om bij elkaar te kruipen, bij te praten, lekkere dingen te snoepen en te lachen met elkaar.

 
 
Mijn laatste rondje voor de Kethelloop verliep nogal blubberig. Lang leve de handborstel en de wasmachine.