woensdag 8 februari 2012

Feestje!

Op 23 januari 2012 werd onze Benjamin 9 1/2 jaar.
Wij vinden dat een héle goede reden voor een feestje.
Natuurlijk zou 9 jaar worden ook een prima reden zijn. Eigenlijk zijn we gewoon een beetje erg laat dit jaar. Nog later dan vorig jaar. Toen vierden we het vriendjesfeest in de herfstvakantie.
Hij had me gevraagd of het dit keer alstublieft iets eerder mocht. Dat mocht.
En wat niet vaak gebeurt, is me dit keer overkomen. Ik hield me niet aan mijn afspraak. O ohhh. En daar ben ik niet trots op, maar het liep gewoon zo.

Maar over 10 nachtjes is het zover. Dan ga ik op pad met 6 drukteschoppers en zijn meisjesvriend. Vriendin zeggen we hier al heel lang niet meer, want dan zouden we misschien eventueel per ongeluk kunnen bedoelen dat ie-er-op-is. EN DAT IS NIET ZO! Ze is zijn vriend en toevallig een meisje. Dus.
Maar ze gaat wel mee. Waar Jelmer op deze leeftijd toch al afstand had genomen en alleen nog maar met-de-mannen wilde spelen, blijft Wessel zijn oude liefde - pardon: vriend - trouw. En dat vind ik cool.


We gaan ook iets cools doen. Hij heeft gekozen voor "Tuben" en "Trampolinespringen". Al 3 lange jaren keek hij er naar uit. Want in 2008 heeft grote broer dit ook gedaan en de filmpjes daarvan is hij nooit vergeten.


Dus dit jaar geen Glow-in-the-Dark-Golf,


maar ook geen Pokémonfeest,


geen Blues Clues feest,


en al zeker geen Tractor Tom feest.
Nee, het is hier gedaan met zelf in elkaar geknutselde parties en speurtochten. Voorgoed voorbij. En dat scheelt, hoe énorm leuk het ook altijd was, veel tijd.

~ Jelmer: augustus 2008 ~

 Wij gaan Springen en Tuben. Nog 10 nachtjes slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten