zondag 11 maart 2018

Ze hebben gejongd

Ik voel me verplicht hier een update te plaatsen, betreffende mijn laatste bericht. Bloedserieus was ik, met mijn kleine schaaltje vol moestuintjes. Overtuigd dat ik dit jaar alleen voor deze paar hoefde te zorgen.


Maar binnen twee dagen kwamen er vanuit alle hoeken en gaten van het land, nieuwe naar me toe gevlogen. Ik spreidde mijn armen zo wijd mogelijk en riep dat ze allemaal bij ons welkom waren.

Dus stond ik vanmorgen weer te klooien met tabletjes samengeperste aarde, water, kweekbakjes en zaadmatjes.


Dat wordt misschien de hele zomer wortel eten. In elk geval voorlopig geen ovenschotels voor ons. Want de ovenschalen zijn bezet.

4 opmerkingen:

  1. Zoon wilde de wortels al weggooien. Zucht. Het moge duidelijk zijn dat dat niet zijn favoriete eten is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha ha, grappig is dat toch hè? Hoe ze direct hun interesse verliezen. Ik heb hier ook moeten beloven er geen peen en uien van te maken ;-). Je hebt ze toch wel weten te onderscheppen? Ik vind het toch een sport om te kijken of ik er iets van maken kan. Jij ook?

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Hartstikke aardig van je Renee, maar ik houd het bij deze. Ik heb geen lege ovenschalen meer beschikbaar ;-).

      Verwijderen