woensdag 21 juli 2021

Zeewandeling

 zaterdag 17 juli 2021


Al meerdere keren kreeg ik van mijn vader een leuke schilderijtje. Altijd mét mooie bloemen er op,
of drie damesfiguren. Beiden berusten niet op toeval. 


Omdat ons twee jaarlijkse buitenlandse tripje in de koelkast staat, tot we weer veilig kunnen vliegen en reizen, kozen we een zaterdag uit om bij te kletsen.


Wij drieën hebben weinig nodig om het fijn te hebben met elkaar.


Maar we kregen zoveel meer.


Het toeval wilde dat het een prachtige zomerdag werd.


Met badpakken, kite surfers, ligbedjes en vooral heel veel vrolijke mensen.


Onze akela vond een gratis parkeerplaats op het drukste punt van Kijkduin, waar we startten met een drankje en taartje. 


Vandaar liepen we langs het water naar Scheveningen.


Waar we uiteraard een lunch verdiend hadden.


Toen ik de foto op het strand maakte, hoorde ik naast me : "Ik voel een blogje aan komen..."


En terwijl dat niet de bedoeling was, want er staan nog wel wat onderwerpen in de wachtrij, heb ik het nu toch gemaakt. Want deze foto's hebben toch ook niet veel meer nodig?

3 opmerkingen:

  1. Als je geschreven had dat je in het buitenland zat had ik je gelijk geloofd. Heerlijk hoor zo'n dagje aan zee. Goed gedaan dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post, inderdaad niet veel woorden nodig bij je foto's. Ook een leuke, frisse nieuwe vormgeving van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om elkaar zo te ontmoeten en bij te praten. Dat is zo waardevol!

    BeantwoordenVerwijderen