vrijdag 1 januari 2021

We gaan weer beginnen!

Het lijkt de dag van gisteren dat we gevieren de finale van het jubileum seizoen van Wie is De Mol? keken. Nu staan we alweer aan de vooravond van een nieuw seizoen.


Natuurlijk gaan wij weer kijken. Eén keer in de week een uurtje televisie met het gezin. Er valt al zo weinig te beleven de laatste tijd, dat dit fijn wat reuring brengt. Ja ja, hoe sneu, maar wél de realiteit.


Met genoegen keken we naar Moltalk - een programma dat ik normaliter mijd.
Ik heb gesmuld van de manier waarop ze de deelnemers van deze serie in beeld hebben gebracht en bekend gemaakt. Ik verheug me op Remco, Renée, Erik en Splinter. De filmpjes beloven een prachtig decor in Tsjechië. 


Onder de kerstboom vond ik het nieuwe Molboekje. Binnenkort komt de wisselbeker weer naar het thuishonk.

Drie naamplaatjes staan er nu op van de winnaars van de laatste drie seizoenen.

Wil jij er als vierde op komen? Sluit je dan aan bij de OntmaskerDeMol poule in de Wie is De Mol? app van de AvroTros.


De inleg is helemaal niets, maar het gaat je wel de lol van onderlinge rivaliteit en strijd opleveren.
En als je het goed doet, een jaar lang roem.

Laat mij weten dat je mee wilt doen en ik stuur je een link toe zodat je erbij kunt komen. Zie ik je daar?

4 opmerkingen:

  1. Heb mij ooit door twee hele afleveringen heen geworsteld omdat mijn toenmalige vriendin fan was maar het kon mij echt niet boeien. Maar haar boeide Star Trek dan weer niet. Tot zij een nieuwe vriend kreeg die fan was. Opeens was zij al jááren Star Trek van. Best gek hoe snel een mens opeens kan veranderen. ;-) Veel plezier met het nieuwe seizoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-)
    ik ben heel erg blij voor jou sjaantje,

    dien gaat niet meekijken hé, dat je het weet :-)
    ik kom hier wel lezen hoe het gaat

    GELUKKIG NIEUWJAAR
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijken doe ik wel, al jaren. Maar aan de wie is de mol poule doe ik nooit mee.

    helaas dat remco en Erik eruit zijn. Remco verheugde ik mij ook op!

    De laatste aflevering van 16 januari moet ik nog effe terug zien. Dan ben ik weer bij.

    Het decor de landen is altijd leuk/mooi om via de Mol te zien.
    Een goed begin weer voor 2021 veel tv plezier met het gezin :-)

    Groetjes je nicht Natasja uit Assen

    BeantwoordenVerwijderen