vrijdag 17 juli 2020

Kop of munt?

Je kent ze wel. De banen die naast een salaris ook andere voordeeltjes opleveren.

Zo kan de vader binnen ons gezin tegen gereduceerd tarief een overtocht naar Engeland maken. En heb ik via mijn vorige baan menigeen voorzien van gratis postelastieken. 
Voor wat het waard is.

Nu heeft Jongste ook sinds ruim een jaar een baan. Bij een supermarkt. Waar hij regelmatig Chef Winkelwagentjes is.


Dat levert naast af en toe een euromunt, vooral veel winkelwagenmuntjes op.


Bij de eerste dacht ik nog 'altijd handig'.


Bij de volgende 'kan geen kwaad, ik ben nogal eens wat kwijt.'


Maar inmiddels is de verzameling overdreven groot. Het bakje bij de voordeur zit overvol.



Dus. Iemand belang bij een paar winkelwagenmuntjes? Of leest hier een verzamelaar die iets gebruiken kan?

8 opmerkingen:

  1. de zoon van Miranda van het Taxx Life Blog spaart ze, misschien kan je haar een berichtje sturen. Gr. Cisca Servie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heel graag ! MIjn zoon spaart ze, ik zal contact met je opnemen, er zit wel wat tussen wat wenog niet hebben.

      Verwijderen
    2. Ze zijn inmiddels op de post. Leuk dat we zo een beetje kunnen helpen met de verzameling.

      Verwijderen
  2. whahahaha Sjaantje,

    ehhm, ik mag je wel verklappen dat ik er ook al een paar heb,

    dank je wel voor het aanbod.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wanneer mijn voorraad groeit, laat ik er een paar achter in het rek bij de winkelwagentjes. Er zijn altijd mensen die zo'n ding kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maakt me nieuwsgierig hoe je aan zoveel verschillende komt. Zijn dit achterlaters in de wagentjes of geruild? Zijn ze tegenwoordig ook al van plastic? Wat is dat toch met verzamelen. Ik heb inderdaad een klein verzamelingetje maar ik hou me gedeisd. Ben me momenteel door een enorme verzameling suikerzakjes aan het heenworstelen 😁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn allemaal achterlaters. Dat gebeurt dus toch vaker dan ik dacht.

      Suikerzakjes...in mijn jeugd spaarde ik die ook. Ik heb ze nog niet zolang geleden allemaal weggegooid...

      Verwijderen
  5. Ik spaar winkelwagenmuntjes. Als u er vanaf moet, ik wil ze wel hebben.

    Mijn e-mail: loetje2014@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen