zaterdag 20 juli 2013

Middag aan het water

Terwijl Wim zich de blaren loopt in de brandende 4Daagse zon, pak ik een tas met handdoeken, leesvoer en flesjes water in.

De eerste niet-schooldag vieren we met een middag aan het water.

 
 
Te beginnen met een trio-rush van de brede glijbaan.

 
Er zijn duikplanken.

 
En startblokken om af te springen.

 
Er is zon.


 
 
Voldoende proviand.

 
We lezen wat.

 
Voor het eerst in ruim 14 jaar tijd vertoon ik me in het openbaar weer eens in een bikini.

 
Ze volleyballen.

 
En spoelen daarna onder de douche het zand van hun warme, plakkerige lijven.

 
Lullopertje doet het nog altijd goed. Ze stoeien, duwen en trekken aan elkaar.
 

 
Er zijn speelblokken. Er is pret.

 
Maar ook waterbanden en matten.

 
Intussen lees ik een paar bladzijdes. Smeer me nog maar eens in.


Afsluitend eten we een patatje.

De zomervakantie is nu écht begonnen. Dit is toch wel Het Leven, mensen.