dinsdag 2 augustus 2011

Dit mag dus niet!

Hieronder staan alle kinder-uitnodigingen van de afgelopen 10 jaar. Bijna.
Ik vond er n.l. nog eentje.
Het is er één die het daglicht niet kan verdragen. Volgens Junior.
Ik vind het wel meevallen. Sterker nog: ik vind hem - nog steeds - behoorlijk goed gelukt.

Maar Junior is er eentje die liefst zijn hele vrije dag in pyjama rondloopt, maar gillend de trap oploopt zodra de deurbel gaat.
Want niemand mag zijn pyjama zien.
N-I-E-M-A-N-D dus hè.
Dus ook Opa en de anderen niet, bij wie hij wel eens gaat logeren.

Junior is er eentje die dol is op het zwembad, maar 5 minuten voor hij er induikt, weigert om zijn shirt uit te doen om zich in te laten smeren.
Want dan ziet I-E-D-E-R-E-E-N zijn blote buik.


Snap je? Nou, ik ook niet.

2010 - nooit verschenen -

En daarom mocht deze uitnodiging dus pertinent niet verstuurd worden.
En moest ik vorig jaar last-minute nog even een andere in elkaar flansen.


Niet zeggen dat je hem gezien hebt hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten