vrijdag 22 juli 2011

Feestje?

Het is weer zomer en dat betekent FEEST in Huize Schuurmans.
Traditie getrouw maak ik daar een uitnodiging voor.
Morgen brengen de mannen ze, waar mogelijk, rond en de rest zal met een postzegel erop de deur uit gaan.

Ik vind het grappig om te zien, hoe niet alleen onze jongens zich ontwikkelen, maar ook mijn creativiteit en omgang met de digitale middelen.

Ook is het nu het 3e achtereen volgende jaar dat het Visitefeest samen gevierd gaat worden. Uit nood geboren, want midden in de zomervakantie jarig zijn heeft naast veel leuke kanten, ook een mindere kant.
Er komt geen hond!

Nu ze steeds 1 gezamenlijk feestje geven op de laatste zaterdag van de zomervakantie, is het altijd gezellig druk.
En niet onbelangrijk : de boel hoeft maar 1x versierd te worden, er zijn dubbele hoeveelheden cadeaus én twee taarten.


Samen 2011

Samen 2010

Samen 2009

Jelmer 2008
  
Wessel 2008

Jelmer 2007

Wessel 2007

 2006

Jelmer 2005

Wessel 2005

 2004
Deze Sponge Bob uitnodiging voor Jelmer is de enige
in al die jaren, die ik niet zelf heb gemaakt.

 2003

Jelmer 2002

 
Jelmer 2001

In 2000 was ik nog een echte digibeet.
Ik kan niets terugvinden dat lijkt op een uitnodiging voor de 1e verjaardag van Jelmer. Mijn geheugen vertelt me ook niet dat ik toen iets gemaakt en rondgestuurd heb.
Ik ga nog wel een keertje kijken in het ouderwetse knip- en plak fotoboek.
Als daar toch een uitnodiging in blijkt te zitten, zal ik hem inscannen en alsnog hier toevoegen. Maar ik vrees met grote vrezen.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten