maandag 29 augustus 2011

Zelfkennis

Voor-informatie: Wessel heeft dit jaar een frisse, jeugdige juffrouw. Zijn klasgenootje omschreef haar in de schoolkrant als Een Hele Mooie Juf.
Nou, dan heb je het plaatje wel voor je denk ik..............


"He Mam, onze juf gaat verhuizen hè?"
"Echt, wat leuk voor de juf."
"Ja, daarom was ze vandaag eerder weg, want ze kreeg de sleutel. "
"Nou, dan hoeft ze zich niet te vervelen; kan ze gaan klussen. Gaat ze eigenlijk alleen verhuizen?"
"Weet ik eigenlijk niet. Ik weet niet of ze een man heeft en kinderen. Hoe oud moet je eigenlijk zijn om op zo'n school te werken?"
"Uhh, ik denk 20 of zo..............."
"O joo! Dat is echt jong. Dan kan ze toch zeker wel een leukere baan vinden?"
"Hoezo, leuker, werken op een school is toch hartstikke leuk?"
"Nou, dat denk ik niet. Zij heeft best veel last van ons. Ik ben natuurlijk best wel vaak druk en zo........"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten