dinsdag 24 december 2019

Kerst 2019

Hebben jullie dat ook? De tijd glipt me door de vingers. 

Het is wéér Kerstavond. De kaarsjes branden. Cadeaus staan klaar om morgen onder de Kerstboom gelegd te worden. De Kerstboom waar je niet aan moet komen, want dit keer viel hij al uit terwijl het nog lang geen Kerst was. Ik denk dat dit jaar de boom zichzelf gaat aftuigen en dat we alles wat er eens in hing, zo van de vloer op kunnen rapen.

Het gaat ons weer gegeven zijn om met Kerst samen te zijn met de (O)Pa's. Er een gezellige dag van te maken.

Ik denk nu dan ook extra aan degenen die zich eenzaam en alleen voelen. Die helemaal geen zin in deze dagen met gedoe hebben. Voor wie het echt vervelende tijden zijn.

Ik kan dit gevoel niet wegnemen, maar zal aan ze denken.

Hier dan onze Kerstgroet voor jullie allen. Niet de 15e op rij, maar zelfs al de 16e sinds december 2004, zag ik toen ik onze vorige Kerstkaarten er bij zocht. 

Heb het goed deze dagen!


Alle voorgaande zet ik nog even onder elkaar. Een bonte verzameling creatieve uitspattingen.

2018

2017

2016

2015
2014

2013


2012
2011

2010

2009

2008

2007

2006

2005

2004

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk overzicht!

    Fijne feestdagen (of nou ja, wat er nog van over is).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met glimlach zitten kijken hoor. Wat een creativiteit en de arme kinderen en man die mee moeten doen. ;-) want ik neem aan dat het uit jouw creatieve brein komt.
    Ik hoop dat het is geworden wat jullie ervan verwachtten. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldige wens
    ja het is weer voorbij, en leuk geworden, buiten verwachting:-)
    op naar het nieuwe jaar hé
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen