dinsdag 14 februari 2017

Smakken

Vorig jaar schreef ik over Valentijnsdag. *klik Het jaar dáárvoor ook trouwens. *klik 
En warempel, in tweeduizendendertien ook. *klik Het zal je misschien dan ook niet verbazen dat ik er in tweeduizendentwaalf eveneens aandacht aan schonk. *klik

Dus wat doe ik dan dit jaar. Juist. Ik maak een stukkie. Met een andere insteek dit keer.



Het gaat namelijk best goed met mijn nieuwste projectje #PostzegelPost.



Ik heb al aardig wat kaartjes getekend en rondgestuurd.



Afgelopen week hield ik ze even vast, tot vandaag. Mijn werkgever heeft met Valentijn namelijk een leuke actie. "Niet plakken, maar smakken." In plaats van een postzegel, mag je een lippenstift-kus op je post plaatsen. En één van mijn collega's brengt hem dan gratis op het adres waar jij hem hebben wilt.


~ Waar is de tijd van mijn glad gestreken gezicht gebleven? ~

Dus stiftte ik vanmiddag mijn lippen.



Net op tijd ging de uitgaande post vijfentwintig tot en met éénendertig de deur uit.



Ook post twee- drie en vierendertig wordt morgen bezorgd. Niet zelfgemaakt, maar verzonden via een online kaartenwinkel.

Onze supermarkt deelde de afgelopen weken namelijk bij een bepaalde besteding codes uit. Daarmee mag ik kaarten sturen, waarvoor ik alleen de postzegel betaal. Ik kreeg codes en ik vond er een paar die in winkelwagentjes rondslingerden. Twaalf in totaal.


Ik heb er zeven over, en nog deze hele maand de tijd om ze te verzilveren.

Dus. Vind jij het leuk om post te krijgen, laat het me weten. Dan gebruik ik er ééntje voor jou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten