donderdag 11 januari 2018

Nieuwjaarskaart

Wanneer het tegen Sinterklaas-avond aanloopt, voel ik de druk op mijn schouders toenemen.

Als ik opnieuw met een zelfgemaakte Kerstkaart op de proppen wil komen, moet ik er nu toch wel zo'n beetje aan gaan beginnen. Want bedenken, ontwerpen, maken en bestellen.......het kost allemaal tijd.

Precies waar ik dit jaar in december veel te weinig van had. Dus ik schudde het van me af en tilde het over de Kerst-periode heen. 

Daarom stuurden we dit jaar, als compromis, een Nieuwjaarskaart. Toch een zelfgemaakte dus. De veertiende op rij.


Ik verstuurde ze dit keer bijna allemaal zónder afzender achterop te schrijven. Want die stond tenslotte toch al voorop? 

Niet iedereen bleek dit (even snel) door te hebben. Ja mensen, wél scherp blijven hè?

Achter deze link kun je lezen wat ik vorig jaar schreef en kun je de kaart van 2016 nog eens bekijken.

En mocht je de eerste twaalf kaarten nog eens terug willen zien, dan moet je even hier klikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten