zondag 20 mei 2018

Je verwacht het niet hè?

Gisteren was de wedstrijd.

Zaterdag.

Het is nu zondag.



Op de deurmat staan zijn schoenen. Staat ook in de Top Tien Grote Ergernissen.

Met elkaar - bedankt voor al jullie steun, herkenning én het gevoel dat we er niet alleen voor staan - kunnen we een mooi lijstje maken.

In willekeurige volgorde:

1.  schoenen en jassen
2.  de was
3.  etenswaren in de slaapkamers
4.  lege verpakkingen terugzetten
5.  onderbroeken
6.  de doucheruimte 
7.  sokken
8.  boodschappenlijstjes
9.  (voorraad) koek, snoep en chips
10. op tijd komen
11. sleutels
12. schoolspullen
13. vaatwasser
14. mobieltjes en opladers
15. (uit)slapen
16. gamen
17. huiswerk
18. spullen op de trap

Bij voldoende interesse, zou ik er stukjes over kunnen gaan schrijven. Kan ik voorlopig weer vooruit met schrijf-onderwerpen. Laat je maar horen.......

In de tussentijd hoop ik, terwijl ik echt een mooi-weer-mens ben, op een paar flinke regenbuien.

3 opmerkingen:

  1. Gisteren met Wim, bij HBSS, nog gesproken over de "voetbaltas affaire". Ik heb hem geprobeerd wat op te vrolijken, maar het zit erg diep bij hem. Schrale troost: het is zo herkenbaar.....
    PS Ik hoop op nog een paar leuke blogs over dit onderwerp. Ik kan mijn glimlach niet verbergen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi André, ja het is wat hè? We kunnen er met zijn allen een boek over schrijven. En overal dezelfde voorbeelden :-). Mijn lijstje in dit blogbericht blijft groeien......

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen